پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری نشست بررسی امور مربوط به ضمانت‌نامه قرارداد شرکت‌های فناور

با حضور مسئولین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک رقم خورد؛

برگزاری نشست بررسی امور مربوط به ضمانت‌نامه قرارداد شرکت‌های فناور

- 1402/08/14

پارک علم و فناوری خراسان، میزبان مسئولین صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز با هدف تسهیل امور مربوط به ضمانت‌‌نامه قرارداد شرکت‌های فناور و کمک به تامین مالی این شرکت‌ها نشست بررسی امور مربوط به ضمانت‌نامه قرارداد شرکت‌های فناور با حضور مسئولین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برگزار شد.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن ارائه گزارشی از روند رو به پیشرفت این مجموعه  گفت: در ابتدای دوره مدیریتی به مزیت‌های مهم استان خراسان رضوی پرداختیم و سه موضوع مهم صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و حوزه زیارت را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادیم.

میرزائی تاکید کرد: منش ما در پارک علم و فناوری خراسان مردمی‌سازی، نقطه زنی و شبکه‌سازی است و تصمیم داریم به این شیوه در توسعه عدالت محور و تمرکززدایی ورود جدی کنیم.

پناهی، معاون فنی و برنامه ریزی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ضمن معرفی خدمات صندوق و امکانات در نظر گرفته شده برای حوزه فناوری، به پرسش‌های شرکت‌های حاضر در جلسه پاسخ داد.

در ادامه حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان افزود: پارک علم و فناوری خراسان سعی دارد با ایجاد کانال‌های ارتباطی با صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و ایجاد تعاملات روند امور مربوط به ضمانت‌نامه قرارداد‌ها را تسهیل کند.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری